Liity jäseneksi

Yhdistys järjestää jäsenilleen virkistys- ja liikuntatapahtumia, retkiä teatteriin, yhden ja useammankin päivän matkoja kiinnostaviin kohteisiin koti-maassa. Yhdistyksen jäsenilloissa on yleensä terveysaiheinen, tai muuten kiinnostava luento, virkistystapahtumissa ohjelmaa.

Jäseneksi voi liittyä ilmoittamalla yhteystiedot jäsensihteerille tai esim. jollekin hallituksen jäsenelle. Yhdistyksen tapahtumista ilmoitetaan ilmaislehti Aviisin muistettavaa-palstalla, osallistumalla tapahtumiin, voi sielläkin liittyä ilmoittamalla yhteystietonsa.

Reumaliitolla on oma lehti, jossa on paljon ajankohtaista tietoa reumasta ja sen hoidosta, lehti ilmestyy 4 kertaa vuodessa ja on jäsenille ilmainen, jäsenmaksulle saa vastinetta jo sillä.

Tule mukaan!